داستان روزگار من و کتونی های Converse

روزگاری بود که من عاشق کتونی های converse بودم! حدود دو سه سالی فقط converse میخریدم. رنگهای سبز زیتونی، سرمه ای، آبی، مشکی رو امتحان کردم. اون موقع ها فقط یه مدل آرایش میکردم! یه سایه سیاه داشتم یه لاک سیاه و مداد چشم سیاه! اول بالای چشمم رو با سایه سیاه میکردم. بعد با مداد زیر چشمم رو خط غلیظ میکشیدم. ریمل یا نمیزدم یا اگه میزدم خیلی کم.  لاک سیاه میزدم گاهی هم با زرد یا صورتی یا سفید ترکیبش میکردم. البته بیشتر یک دست سیاه میکردم ناخن هامو. موهامو خرد میکردم یا همون layer میزدم. البته موهامو بیشتر کوتاه میکردم. ولی همونم خرد بود و سیاه رنگ! معمولا سفید و رنگ پریده هم بودم! یه دونه ازین ساق های دست راه راه هم تو یه دستم میکردم ( تریپم این بود که فقط یه دست بندازم ) کتونی آل استار converse هم که جز همیشگی بود. خلاصه من یه چیزی بودم شبیه این:

راستی یادم رفت بگم که یه انگشتر سیاه هم داشتم با یه حلقه نقره ی ساده که دوتاشو باهم تو یه انگشت مینداختم و یه پلاک که توش اینا نوشته بود: name, age, gender, ... , ( انگار تو جبهه و جنگ بودم قرار بود منو یه جوری بیابن) و روش هم طرح یه تیغ بود  

خلاصه گذشت و ما یه دوره ای تو جو این تریپ بودیم! تا اینکه یه روز نزدیکترین دوستم بهم گفت:" چرا چشماتو شکل چشمای چارلی چاپلین میکنی؟!!" همون شد!!!! دیگه این قیافه رو گذاشتم کنار! دیگه لاک سیاه نزدم و انگشترا و گردنبندمو گذاشتم کنار! دیگه خودمو سفید و گچی نکردم! سایه دودی میزنم گاهی ولی سیاه دیگه نه! یه چی بگم تعجب میکنین! بعد ها یه بار به همون دوستم گفتم چرا بهم گفتی شکل چارلی چاپلینم؟! گفت خب بودی! چون دور چشمتو سیاه میکردی! گفتم میدونم زشت میشدم! گفت:" نه اصلا! خیلی بهت میومد! راستی چرا دیگه اونجوری آرایش نمیکنی؟! خیلی خفن میشدی " من میخواستم خفه اش کنم!!!  خلاصه اینکه من خیلی فکر کردم به اون دوران! فهمیدم که حرف دوستم نبود که روم تاثیر گذاشت! خودم خسته شده بودم ازون تیپ! بزرگ شده بودم! عاقل شده بودم! ازین که یه جور خاصی باشم خسته بودم! دوست داشتم خودم باشم! بایدی نداشته باشم! تو چشم نباشم! لااقل به خاطر عجیب بودن تو چشم نباشم!

همه جوونها تو این شرایط می افتن! همه جوونها دوست دارن یه دوره ای از زندگیشون عجیب باشن تو چشم باشن! الان وقتی یه دختر یا پسری رو میبینم که تیپ یا مو و آرایش عجیبی داره اصلا اخم نمیکنم! بهش حق میدم! چون میدونم چه احساسی داره! چقدر دوست داره تیپشو! چقدر بهش افتخار میکنه و به خاطرش تو جوه! درکش میکنم. مطمئنم تا ابد اونجوری نمیمونه! خودش میفهمه! ( همونطور که خودم فهمیدم!) من فکر میکنم اگه تو اون دوره اون اون تیپ رو نمیزدم و اون موسیقی رو گوش نمیکردم و اون افه ها رو نمی اومدم اصلا رشد روحی نمیکردم! عقده ای میشدم! کمبود دار میشدم!

البته این جریان یه جنبه دیگه هم داره! یکی از خوانندگان بلاگ بهم پیام داده بود که آرایش سبک Emo  بذار. من نفهمیدم منظورش از Emo چیه!! خیلی جالبه! منی که دو سه سال به این سبک آرایش کرده بودم تیپ زده بودم نمیدونستم اسم این تیپم این آرایشم چیه! این آرایشم فلسفش، زمینه اش، ریشه اش چیه!!!؟؟؟ نمیدونستم حالا که این لباس رو پوشیدم تو خیابون مردم منو جز چه گروه و دسته ای میدونن! نمیدونستم اصلا چه معنایی داره!! نمیدونستم اسمش چیه!!!!!!!!!!!!!!!!!! خیلی ناراحت کننده ست!!!! خیلی! این اتفاق هر روز تو ممکت ما می افته! چون انقدر بسته با این مسائل برخورد میشه که نمیدونیم اصلا فرق فلان سبک با فلان سبک چیه! من نمیخوام فلان سبک رو بکوبم یا بگم اگه کسی طرفدارش باشه آدم بدیه! ما اصلا حق نداریم بگیم فلان چیز بده فلان چیز خوبه! من میگم فقط این حق به جوونها داده بشه بتونن انتخاب کنن! شاید اصلا یه چیزی خوب باشه واقعا!

ما معمولا از دنیا عقبیم! وقتی فلان سبک موسیقی رو گوش میدیم که تو دنیا دوره اش گذشته! حتی یه سری چیزا رو جا میندازیم و تجربه نمیکنیم! به خاطر عدم آگاهی و اطلاع رسانی کافی نمیدونیم معنای فلان تیپ چیه! فلسفه فلان لباس چیه! وقتی انگشتر رو تو انگشت اشاره مینذازیم یا شصت معنای خاصی داره! وقتی انگشتر به انگشت پامون میندازیم یه معنایی داره! وقتی فلان مارک رو تی شرت ماست یا رو کاپشنمون یا وقتی فلان پلاک رو با یه طرح خاص میخریم خودمون رو جز یه گروه خاص معرفی میکنیم. کاش اطلاع رسانی بیشتر بود. کاش پنهان کاری نبود! کاش میذاشتیم جوونها حق انتخاب داشته باشن! فقط وقتی یکی بیمار شد مواخذه اش نکنیم که چرا مراقب خودش نبوده و یا بخوایم درمان کنیم؟؟ چرا جلو بیمار شدن رو با اطلاع رسانی نگیریم!؟!!! خیلی ها هستن که هرگز درمان نمیشن یا درگیر مسائل عقیدتی میشن! خیلی ها هستن که سستن و نمیتونن خودشون رو بشناسن و دائم ازین شاخه به اون شاخه میپرن!! یا ممکنه تو همین برهه از زندگیشون که بسیار هم مهمه انقدر خودشون رو درگیر کنن که از درس و موفقیت و رشد باز بمونن!! وقتی بفهمن که دیگه دیر شده!!

این مدل های آرایش Emo رو برای اون دوست عزیزم میذارم که درخواست کرده بود.




خرید و فروش گوشی دست دوم

موبایل کده، اولین مرکز تخصصی خرید و فروش گوشی و تبلت دست دوم در سراسر کشور بوده وخدمات منحصر به فردی در زمینه ثبت اگهی رایگان برای فروش گوشی دست دوم در موبایل کده انجام می شود.در این وبسایت، شما می توانید به ساده ترین روش آگهی فروش گوشی دست دوم و یا نوی خود را ثبت کرده و به بالاترین قیمت ممکن و در کمترین زمان به فروش برسانید روزانه هزاران نفر از وبسایت بزرگ " موبایل کده " بازدید می کنند گوشی مورد نیاز خود را خریداری کرده و یا گوشی های موبایل خود را برای فروش، در این وبسایت ثبت می کنند.

در موبایل کده براحتی قادر هستید گوشی دست دوم خود را آگهی کنید و بفروشید.

برای فروش گوشی دست دوم کافی است که به وبسایت موبایل کده آمده، در کمترین زمان ممکن و به آسانی آگهی فروش موبایل دست دوم خود را ثبت کرده و از این فرصت مناسب پیش آمده در وبسایت بزرگ موبایل کده استفاده نمایید. افراد بسیار زیادی در این وبسایت عضو هستند بی شک، یک نفر از این افراد می تواند مشتری و خریدار گوشی و یا تبلت شما باشد.

در موبایل کده می توانید آگهی خود را به چند صورت ثبت کنید تا از شانس بیشتری برای دیده شدن آگهی خود برخوردار باشد.

  1. آگهی رایگان
  2. آگهی ویژه
  3. فوری فروشی
آگهی عادی : خدمات آگهی عادی کاملا رایگان بوده و هیچ هزینه ای بایت درج آگهی در سایت از آگهی دهنده دریافت نمی شود، بدیهی می باشد که این نوع آگهی دارای تاریخ انقضا می باشد و پس از فرا رسیدن تاریخ انقضا آگهی شما از دسترس خارج خواهد شد.
آگهی ویژه :آگهی ها تاریخ انقضا ندارند و همیشگی خواهند بود. قیمت پیشنهادی خریداران از طریق ارسال پیام کوتاه به اطلاع فروشندگان خواهد رسید. آگهی های ویژه در صفحه نخست سایت با اولویت بیشتری نمایش داده می شوند و از بازدید بیشتری بر خوردار خواهند شد.شما با صرف مبلغ ناچیزی می توانید گوشی موبایل و یا تبلت مورد نظر خود را با قیمت بالاتر و با سرعت بیشتری به فروش برسانید.
برای کم به بهتر دیده شدن آگهی های ویژه، این آگهی ها ۳ روز متوالی در خبرنامه وب سایت آگهی ویژه، ارسال خواهد شد همچنین در صفحه اینستاگرام موبایل کده نیز به نمایش در خواهد آمد.
آگهی فوری فروشی : آگهی ها تاریخ انقضا ندارند و همیشگی خواهند بود. قیمت پیشنهادی خریداران از طریق ارسال پیام کوتاه به اطلاع فروشندگان خواهد رسید. آگهی های فوری فروشی در صفحه نخست سایت به مدت ۲۴ ساعت در بالاترین قسمت قرار می گیرد و بازدید حد اکثری را بدست می آورد.با ثبت آگهی فوری، می توانید تمام پیشنهادات افراد مختلف را دریافت کرده و کالای خود را به بالاترین قیمت پیشنهادی واگذار کنید.
برای ثبت آگهی فروش گوشی دست دوم  خود همین حالا اقدام کنید.

 برای ورد به سایت موبایل کده، اینجا کلیک نمایید.

خریداران عزیز با امکانات جستجوی پیشرفته قرار گرفته شده در سایت به راحتی می توانند برای خرید گوشی دست دوم اقدام نمایند و دستگاه مورد نیاز خود را بیابند و با داشتن شماره تلفن فروشنده توافقات لازم را برای خرید انجام دهند. برای هر آگهی ثبت شده در سایت می توانید براحتی پیشنهاد قیمت خود را ارسال نمایید تا به وسیله پیام کوتاه به خریدار ارسال شود تا توافقات نهایی را انجام دهید.